دارابی:

در عصر رسانه های ترکیبی هستیم/تهیه کنندگان به دنبال نسخه مجازی تولیدات خود باشند

معاون امور استان ها گفت: در حال حاضر ما در عصر رسانه های ترکیبی هستیم که همه با هم باید رقابت و تعامل داشته باشیم تا عقب ماندگی ها جبران شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دارابی معاون امور استان ها در نشست شورای مدیران صداوسیمای مرکز گیلان گفت: صمیمانه از همکاران خودم در گیلان تشکر می کنم، همچنین از مدیرکل مرکز گیلان مهندس ظهیری که کارهای بزرگی رو در مدت مسئولیتشان داشتن و هم بابت ساخت سریال های فاخر و افتتاح پروژه استودیو جدید مرکز گیلان که به همت مدیرکل مرکز فردا افتتاح خواهد شد تشکر ویژه دارم.

وی افزود: سال 97 اولین سال اجرایی پنج ساله سازمان است و از آنجا که ما در خط مقدم هستیم باید چند کار مهم را در اولویت کاری خودمان داشته باشیم.

دارابی ادامه داد: بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز را سال آینده خواهیم داشت.

معاون امور استان ها افزود: سال جدید سال احراز رتبه برتر فضای مجازی در استان هاست چون مسئله فضای مجازی بسیار مسئله مهمی است همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم درسخنان خود فرمودند که اگر مسئولیت رهبری نبود خودم مسئولیت فضای مجازی برعهده می گرفتم.

وی در ادامه گفت: لذا ما در آینده که سرعت تغییرات تکنولوژی حیرت آور است شاهد تغییرات فراوانی خواهیم بود و دنیا دیگر دنیای مجازیست و جنگ ها دیگر در میادین جنگ نیست بلکه در فضای مجازی است و جنگ نرمی که صداوسیما باید با آن مقابله کند.

دارابی تاکید کرد: ما قبلا رقیبی داشتیم به نام ماهواره ، اما الان با اینکه ما 150 شبکه تلویزیونی و رادیویی به چندین زبان دنیا داریم 257 شبکه تلویزیونی فارسی زبان داریم در جهان که ایمان و اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته اند.

معاون امور استان ها اضافه کرد: ما در عصر رسانه های ترکیبی هستیم که همه با هم باید رقابت و تعامل داشته باشند، بنابراین مسئله فضای مجازی خیلی اهمیت دارد چون کار جدیدی است باید کمک بکنیم تا عقب ماندگی ما جبران شود.

وی افزود: تهیه کنندگان باید نسخه مجازی تولیدات خود را هم تهیه نمایند

دارابی در پایان یادآور شد: بخش مهمی از معارف و تمدن ما را در سریال ها خواهیم دید.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون امور استان ها درنشست شورای مدیران صداوسیمای مرکز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.