فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: برقراری امنيت شهروندان و مسافران مهمترين دغدغه پليس است.

مهمترين دغدغه پليس برقراری امنيت شهروندان و مسافرانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با حضور در جمع نمایندگان و روسای ادارات برون سازمانی گفت: با نزدیک شدن به پایان سال، علاوه بر وظایف و مأموریت‌های نیروی انتظامی، شاهد دو رویداد حساس و مهم چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ آگاه سازی می‌بایست در طول سال در مدارس و مساجد با مشارکت همه ارگان‌ها برای شهروندان ایجاد گردد گفت: فرهنگ سازی آسیب‌ها و حوادث چهارشنبه آخرسال، جرائم، سرقت‌ها و تصادفات جاده‌ای را کاهش خواهد داد و آرامش و امنیت بیشتری را برای شهروندان فراهم می‌کند.

مرسلی افزود: مردم بر این باور باشند مخالف شادی آن‌ها نیستیم مخالف کسانی هستیم که با شادی لحظه‌ای زندگی و شادی دیگران را به مخاطره می‌اندازند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهرگفت: مهمترین دغدغه پلیس در روز‌های پایانی سال برقراری امنیت شهروندان و مسافران نوروزی است. نیروی انتظامی همانند سال‌های گذشته با تمام توان جهت ارتقای امنیت اجتماعی و رفاه حال شهروندان و مسافران گام بر می‌دارد و جهت تحقق این مهم برنامه ریزی‌های گسترده‌ای انجام گرفته است.

انتهای پیام/ن
 


برقراری امنیت شهروندان و مسافران مهمترین دغدغه پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.