طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی آغاز شد.

آغاز طرح کتابخانه‌گردی در فراهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همزمان با ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح کتابخانه‌گردی در شهرستان‌های استان مرکزی آغاز شد.

طرح یک روزه کتابخانه گردی تاساعت ۱۸ امروز با هدف آشنایی مسئولان و عموم مردم با خدمات و فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های استان مرکزی اجرا می‌شود.

کتابخانه «قائم مقام» فرمهین به عنوان کتابخانه میزبان اجرای طرح کتابخانه گردی در شهرستان فراهان انتخاب شده است.
محمد سردارپور، مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان فراهان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در این طرح مردم و مسئولان با حضور در کتابخانه‌های عمومی مورد نظر با خدمات کتابخانه‌ها آشنا شده و همان روز طرح عضویت رایگان مراجعان و بازدیدکنندگان نیز در کتابخانه‌های مشخص شده، اجرایی می‌شود.

سردارپور افزود: در مجموع ۲ هزارو ۱۱۶ نفر در شهرستان فراهان عضو فعال کتابخانه‌های عمومی هستندو سالانه به طور متوسط بیش از ۲۳ هزار نفر به کتابخانه‌های سطح شهرستان مراجعه می‌کنند که بانوان شهرستان تمایل بیشتری به کتاب و کتابخوانی دارند.

مسن آبادی معاون فرماندار فراهان هم با اشاره به مزایای طرح کتابگردی گفت: این طرح فرصت مناسبی برای ترویج کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی است.

انتهای پیام / ج

اجرای طرح کتابخانه‌گردی درکتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.