عضو هیئت مدیره استقلال گفت:تمدید قرار داد شفر مشکلی ندارد و به طور حتم در اولین جلسه این قراداد را قطعی می‌کنیم.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث تمدیدقرارداد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: اولویت شفر انتخاب استقلال است و به طور حتم در اولین جلسه هیئت مدیره بحث تمدید قرارداد او را مطرح می‌کنیم تا هرچه سریعتر این امر صورت گیرد. تمدید قرار داد شفر مشکلی ندارد و به طور حتم در اولین جلسه این قراداد را قطعی می‌کنیم.

او درباره شرط‌های شفر برای تمدید بیان کرد: این موارد پیش پا افتاده است و به طور حتم هر آنچه را که شفر لازم داشته باشد در اختیار او قرار می‌دهیم.

زمانی بحث تمدید قرارداد ۸ بازیکن این تیم گفت: همچنان درباره این موضوع زمان لازم را داریم و از هفته‌های آتی تمدید قرارداد بازیکنان با پیگیری افتخاری و توفیقی انجام می‌شود و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره قضاوت داور مالزیایی گفت: این داور مالزیایی با العین آبروی چندین ساله فوتبال آسیایی را بردند.

او ادامه داد: ما باید آن قدر در آسیا قوی حرکت کنیم که اجازه ندهیم چنین داورانی به ما تحمیل شوند. فدراسیون فوتبال باید در این زمینه پیگیر باشد تا اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: گله شدید از سفارت ایران دارم چرا که آن‌ها بر خلاف سایر سفارت‌ها برای راحتی تیم ما امکانات را فراهم می‌کنند و حاضر نشدند یک نفر را به اردو ما بفرستند.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار