مقامات کره جنوبی اعلام کردند قصد دارند با تدابیر خود، باعث کاهش آزار و اذیت جنسی زنان در این کشور شوند.

عزم مقامات کره جنوبی برای مقابله با آزار و اذیت جنسی زنان در این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات کره جنوبی روز پنجشنبه متعهد شدند قوانین این کشور را علیه آزار و اذیت جنسی تشدید کنند. مقامات کره جنوبی همچنین اعلام کردند قصد دارند با تدابیر خود، باعث کاهش آزار و اذیت جنسی در این کشور شوند.

این در حالی است که کارزار سایبری افشای آزار و اذیت های جنسی (موسوم به کارزار من_هم) توسط مردم کره جنوبی به شدت در حال پیگیری است و شمار زیادی از مردم این کشور خواستار اقدامات جدی مقامات برای کاهش این موارد آزار و اذیت شده اند.

«چونگ هیون- بک»‌ وزیر برابری جنسیتی و خانواده کره جنوبی در کنفرانسی مطبوعاتی به مناسبت روز جهانی زن با اشاره به افشای موارد فساد جنسی برخی چهره های سیاسی معروف در این کشور گفت: "ما همگی به شدت یکه خوردیم. زنان دیگر نمی توانند چنین شرایط وحشتناکی را تحمل کنند."

«آن هی-جونگ» که از نامزدهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی به شمار می رود در پی انتشار خبر رسوایی جنسی خود در فضای مجازی، از عرصه سیاست در این کشور کناره گیری کرد. پلیس کره جنوبی در حال بررسی موارد اتهامات وی است. 

انتهای پیام/

مبارزه با فساد اخلاقی در کره جنوبی

برچسب ها: آسیا ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار