معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: قاچاق کالا و ارز گلوگاه مهم فساد و آفتی برای تولید است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آشناگرمعاون سیاسی استاندار در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تا زمانی که کالا‌های داخلی، کیفیت مناسبی نداشته باشند، کالا‌های قاچاق مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت مردم ار کالا‌های داخلی اشتغال جامعه را تامین خواهد کرد، گفت: مردم باید درباره حمایت از کالای داخلی آموزش ببینند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه در زمینه کاهش قاچاق اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: با همه این وجود چرخه قاچاق در کشور وجود دارد و باید با برنامه ریزی و ارائه راه کار‌های جدید جلوی آن را گرفت.

آشنا گر تاکید کرد: باید در برخورد با قاچاق کالا‌هایی که با سلامت انسان سرو کار دارند، توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به افزایش ٦١٧ درصدی کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: این موضوع نشان می‌دهد که اراده قاچاقچیان هم بیشتر شده است.

جهانی پور مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری هم در این جلسه گفت: پرونده‌های قاچاق ۲۱ درصد و ارزش ریالی کالا‌های کشف شده ۳۵ درصد افزایش یافته است.

جهانی پور افزو د.: همچنین امسال کشفیات خودروی توقیفی یک درصد، سیگار ٧ درصد، دام و احشام ٢٥ درصد، کود شیمیایی ١٠٠ درصد، لوازم آرایشی و بهداشتی ٦١٧ درصد و گوشی موبایل ١٠٠ درصد بیشتر شده است.

به گفته وی، کشفیات فرآورده‌های های نفتی ٣٩ درصد وداروی انسانی نیز ٦٠ درصد، کاهش یافته است.

انتهای پیام/

جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان قزوین

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار