فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 22 هزار و 500 عدد مواد محترقه دست ساز پر خطر در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه و پیشگیری از آسیب‌های مواد محترقه و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی محل سکونت خود در محله علی‌آباد را تبدیل به کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه دست ساز پرخطر کرده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی اردبیل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه انجام بررسی‌های هدفمند و تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی را برای پلیس محرز کرد، افزود: با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از مأموران عملیاتی پلیس امنیت عمومی به آدرس این منزل مسکونی اعزام و موفق شدند در بازرسی های به عمل آمده 22 هزار و 500 عدد مواد محترقه دست‌ساز پرخطر را کشف و قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز را از مرکز کشور خریداری و با اتوبوس مسافربری به اردبیل انتقال داده است، تصریح کرد: قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد تا رسیدگی در زمینه این پرونده انجام شود.

سردار عبدی از برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه و برهم زنندگان آرامش و امنیت فردی و اجتماعی خبر داد و گفت: با اقتدار کامل از نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم پاسداری و دفاع می‌کنیم و در ایام پایانی سال تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم آرامش و امنیت هر چه بیشتر را در شهر فراهم آوریم.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با نیروهای پلیس بیان کرد: انتظار می‌رود مردم هر گونه فعالیت افراد سودجو و قاچاقچی را در این زمینه گزارش دهند تا با برخوردهای لازم و به موقع بتوانیم از حوادث تلخ احتمالی در آستانه عید نوروز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

شناسایی کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه پرخطر در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.