مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای ۱۶ پروژه مناسب سازی ادارات در ۹ شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

اجرای ۱۶ پروژه مناسب سازی ادارات در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : در ادارات شهرستان‌های مشهد، سبزوار، نیشابور، تربت جام، فریمان، درگز، تایباد، چناران و خواف پروژه‌های مناسب سازی با اعتبار ۹۵۵ میلیون ریال در سال ۹۶ اجرا شده است.

وی افزود: پروژه‌های مناسب سازی در اداره کل ورزش و جوان ، ۳ اداره بهزیستی مستقر در مشهد، ثبت احوال و فرمانداری سبزوار، ثبت احوال و فرمانداری نیشابور، ثبت احوال درگز، آموزش و پرورش و فرمانداری تایباد، آموزش و پرورش و فرمانداری خواف و فرمانداری‌های تربت جام، فریمان، چناران اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : ۱۰۰ درصد اعتبار در نظر گرفته برای پروژه‌های مناسب سازی ادارات شهرستان‌های استان اختصاص یافته و دریافت شده و پیشرفت فیزیکی تمام این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد است.

اخوان عبداللهیان ادامه داد: در ساختمان‌هایی که هم اکنون در حال ساخت است، تمام استاندارد‌های مناسب سازی و تردد برای همه افراد جامعه مدنظر قرار می‌گیرد و پروژه‌ها استاندارد‌های لازم در این زمینه را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام// ف. ح

 
 


مناسب سازی ادارات در ۹ شهرستان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.