فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان منزل پس از 33 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان منزل با 33 فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی  صالح،فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه یکی از اعضاء باند سرقت پس از 33 فقره توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند گفت:با سرقت های متعددی که از منزل محله های همدان و در ایام پایانی هفته انجام می شد این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  سرقت ها بیشتر طلا،وجه نقدو اشیای کم حجم و با ارزش بود ادامه داد:در بررسی دوربین های امنیتی  شهر ، یک دستگاه سواری پراید در تمام صحنه های سرقت مشاهده شد که با بررسی های انجام شده مشخص شد این وسیله نقلیه در اختیار فرد سابقه داری است که اهل استان های همجوار بود.

فرمانده انتظامی استان همدان  اظهار داشت: با رصد طولانی مدت ماموران پلیس، مشخص شد که باند سارقان با خودرو سواری پراید بشکل حرفه ای در روزهای پایانی هفته از استان های غربی به قصد سرقت وارد شهر همدان می شوند.

وی خاطر نشان کرد: سه تیم پلیس آگاهی در ورودی شهر همدان مستقر شدند و بلافاصله پس از ورود خودرو یاد شده به شهر، با ایجاد ترافیک صوری ،با یک عملیات سرنشینان را که دارای سابقه کیفری هم بودند دستگیر کردند.

کامرانی صالح در بازرسی از خودرو متهمان ،آلات و ادوات ارتکاب جرم از جمله دیلم، انواع پیچ گوشتی، قمه، چاقو،اسپری، کلاه و ماسک کشف کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه  متهمان دربازجویی به 33 فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان به ارزش 4 میلیارد ریال اعتراف کردند،اضافه کرد: متهمان تحویل مراجع قانونی وراهی زندان مرکزی شدند.

انتهای پیام/ج



سارقان منزل در همدان دستگیر شدند

 

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.