نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: رمز پیشرفت هر کشور فرهنگ آن کشور است و برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد، ابتدا باید مشکلات فرهنگی رفع شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل صبح امروز در نشست با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خواستار هرچه بیشتر رسانه‌ای شدن فعالیت‌های این قرارگاه شد.

در این نشست که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نواحی مشگین شهر، خلخال، گرمی و همچنین روحانیون مستقر روستاهای هدف قرارگاه برگزار شد، حسین میراضی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، گزارشی از اهداف و فعالیت‌های این قرارگاه ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های سپاه در کشور افزود: سپاه در زمینه‌های مختلف با حرکت‌های جهادی و مردمی، اقدام به محرومیت زدایی در مناطق کرده که این امر از ارزش والایی برخوردار است.

آیت‌الله سید حسن عاملی با مقدس شمردن کار این قرارگاه گفت: رمز پیشرفت هر کشور فرهنگ آن کشور است و برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد، ابتدا باید مشکلات فرهنگی رفع شود. 

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرارگاه بویژه در حوزه فرهنگی باید الگو باشد گفت: بسیاری از مردم آرزوی خدمت در مناطق محروم را دارند که لازم است از ظرفیت آنان استفاده شود.

انتهای پیام/ع

حرکت‌های جهادی و مردمی سپاه در مناطق محروم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.