فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت:زنان ایران اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) نقش مهمی در صیانت و حفظ نظام انقلاب اسلامی و ولایت دارند.

زنان نقش مهمی در صیانت از نظام اسلامی دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو درهمایش تجلیل ازاسوه‌های صبر و ایثار باگرامیداشت هفته زن افزود:نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه خانواه‌های شهدا درعرصه‌های گوناگون دارای اقتدار و صلابت است.

وی با بیان اینکه شهدا با فداکاری و ایثار نظام اسلامی را تثبیت کردند گفت: شهادت سوختن و شعله ور شدن در آتش عشق الهی برای برپایی حکومت اسلامی است که این ایثارگران در این عرصه با نثار جان خود نظام اسلامی را تثبیت کردند.

رزمجو تصریح کرد: زنان به عنوان بخش مهمی از جامعه در موفقیت‌ها و پیروزی‌ها نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد: آفرین بر مادران شهیدان، ایثارگران و جانبازانی که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند تا حافظ منافع اسلام شوند و خونشان مایه زنده نگه داشتن اسلام ناب و حقیقی شده است.

رزمجو گفت: برنده‌ترین سلاح برای استواری کیان جمهوری اسلامی و پیشرفت مکتب اسلام در عصر‌های مختلف خون شهداست که این شهیدان را مادرانی پاکدامن تربیت کرده‌اند.

وی افزود: خانواده شهدا برخود می‌بالند که فرزندانشان را در دفاع از کیان ایران اسلامی و بقا اسلام حقیقی و جمهوری اسلامی به درگاه خداوند تقدیم کرده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز هدف این نهاد را پیشرفت و تعالی جامعه و تقویت خانواده‌های انقلابی ذکر کرد.

انتهای پیام/م

نقش زنان در صیانت از نظام اسلامی

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.