رئال مادرید در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست پاری سن ژرمن را حذف کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 23:15 در در دیداری حساس و سرنوشت ساز در پارک 2 پرنس میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رئالی ها به پایان رسید تا تا حسرت ناصر خلیفی مالک متمول قطری پاریسی ها برای رسیدن به مراحل بالاتر باز هم با وجود خریدهای گران قیمت در فصل تابستان همچنان ادامه داشته باشد.

دیدار رفت با پیروزی 3 بر یک کهکشانی ها به پایان رسید. 

با وجودی که تیم پاری سن ژرمن به شدت نیازمند گل بود تا شکست سنگین بازی دور رفت را جبران کند اما بر خلاف جریان مسابقه این رئالی ها بودند که در دقیقه 17 اولین خطر جدی را روی دروازه تیم میزبان تدارک دیدند که با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت در ادامه هم حملات 2 تیم کارآیی چندانی نداشت تا اینکه در دقیقه 37 بنزما در موقعی تک به تک می توانست گل اول تیمش و تیر خلاص را به پاریسی ها وارد کند که ضربه این مهاجم با عکس العمل خوب آرئولا راهی کرنر شد تا همچنان امیدهای پاری سن ژرمن برای صعود زنده بماند.

در ادامه امباپه (43)روی پاس دنی آلوز در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیتی عالی شد که شوت این بازیکن را به ناواس مهار کرد تا تیم میزبان در نیمه نخست در زدن گل ناکام بماند و این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یابد.

در آغاز نیمه دوم کریستیانو رونالدو در دقیقه 51 گل اول رئالی ها را به ثمر برساند تا هم شاگردان زیزو خیال شان از صعود به جمع هشت تیم راحت شود و هم کار برای دار دسته امباپه سخت تر از قبل شود.

رونالدو توانست در هشتمین بازی متوالی برای رئال گل بزند و همچنین موفق شود دوازدهمین گل خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

پس از این گل پاریسی ها سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کند که در دقیقه 66 مارکو وراتی هافبک خلاق ایتالیایی پاری سن ژرمن با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شاگردان امری 25 دقیقه پایانی بازی را ده نفره دنبال کنند.اما با این وجود کاوانی در دقیقه 71 گل تساوی را وارد دروازه ناواس کرد تا امیدها در میان تماشاگران زنده شود اما این پایان کار نبود کاسمیرو در دقیقه 80 گل دوم و برتری قوهای مادریدی را زد تا عملا حذف شاگردان امری از این رقابت ها قطعی شود.

صعود مقتدرانه کهکشانی‌ها با آتش زدن دلار‌های نفتی/ لک لک‌ها با اندوخته بازی رفت راهی مرحله بعد شدند

در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت تیم رئال مادرید با نتیجه 5 بر 2 جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

ضمن اینکه پائولتا، دیوید بکام، گری نویل بازیکن اسبق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس ، نیکولاس سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه، دشام سرمربی تیم ملی فرانسه، تیته سر مربی تیم ملی برزیل ، از جمله اشخاصی بودند هستند که برای دیدن بازی در ورزشگاه پارک 2 پرنس حضور داشتند.

همچنین کریم بنزما با حضور در این دیدار توانست برای صدمین بار تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

 صعود مقتدرانه کهکشانی‌ها با آتش زدن دلار‌های نفتی/ لک لک‌ها با اندوخته بازی رفت راهی مرحله بعد شدند

لیورپول - پورتو

در دیگر بازی مهم این مرحله تیم لیورپول در آنفیلد میزبان پورتو نگون بخت بود که در پایان با تساوی صفر بر صفر تمام شد.

دیدار رفت 2 تیم با پیروزی پرگل 5 بر صفر قرمزپوشان انگلیسی به پایان رسیده است. 

صعود مقتدرانه کهکشانی‌ها با آتش زدن دلارهای نفتی/ک لک‌ها با اندوخته بازی رفت راهی مرحله بعد شدند

در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت لک لک ها به لطف پیروزی پر گل پنج بر صفر در دیدار رفت به همراه رئال مادرید راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار