رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 400هزار نفری معلم در آموزش و پرورش گفت: محور تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار کشور، نیروی انسانی است.

کمبود 400هزار نفری معلم در آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کفراشی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در مراسم معرفی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه ویژه به کرامت و رفاه معلمان به عنوان اصلی‌ترین عامل تعلیم و تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی، افزود: در سال ۱۴۰۰، کمبود ۴۰۰ هزار معلم در سراسر کشور وجود دارد و باید توانمندترین افراد در این مجموعه جذب شوند.

وی به توطئه‌های دشمنان برای نفوذ بین جوانان و هدف قرار دادن تعلقات مذهبی و خانوادگی آن‌ها به ویژه از طریق فضای مجازی، اشاره و خاطر نشان کرد آموزش و پرورش به علت ارتباط بیشتر با این قشر مسئولیت بسیار سنگینی در این زمینه دارد.

آقای شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار هم با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی آینده کشور، توجه به توانمندی و شایسته سالاری را در انتخاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش بیان کرد و از فرهنگیان خواست برای موفقیت در این عرصه همکاری لازم را داشته باشند.

آقای پور داوود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان  هم برنامه ریزی برای آینده، استفاده از توانمندی‌های معلمان و توجه به رفاه و کرامت آن‌ها، تقویت نهاد خانواده و مدرسه، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و درونی کردن ارزش‌ها بین دانش آموزان را از برنامه‌های مهم خود بیان کرد.

در پایان این مراسم آقای محمد پورداوود به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان معرفی و از خدمات آقای مصطفی خزائی قدردانی شد.

انتهای پیام/

کمبود ۴۰۰ هزار معلم در سراسر کشور تا سال ۱۴۰۰

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.