نماینده مردم نیشابور گفت: حضور بیش از 200 مدیر دوتابعیتی در بخش اجرایی، خطری جدی برای کشور است.

حضور بیش از 200 مدیر دوتابعیتی برای کشور خطری جدی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: توجه ویژه‌ای طبق گزارش وزارت اطلاعات به بحث دوتابعیتی‌ها داشته باشید، زیرا حضور بیش از 200 مدیر دوتابعیتی در بخش اجرایی، خطری جدی برای کشور است.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات نسبت به خطر و تهدید نفوذ دو تابعیتی‌ها به کمیته تحقیق و تفحص اعلام کرده، بررسی وضعیت برخی از مدیران، متخصصان و کارشناسان بخش‌های مختلف و مرتبط با حوزه‌های علمی و حساس نشان دهنده آن است که تعداد قابل توجهی از افراد مذکور دارای تابعیت مضاعف یا گرین‌کارت و یا اقامت کشورهای خارجی هستند.

چنارانی اضافه کرد: خطر نفوذ دوتابعیتی‌ها،‌ مدیران، همسران و فرزندانشان کیان مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند. از دادستان کل کشور می خواهیم به عنوان مدعی‌العموم افراد دوتابعیتی را از کار برکنار کند.

علی مطهری رئیس جلسه مجلس در پاسخ به تذکر نماینده نیشابور گفت: موضوع دوتابعیتی‌ها در حال تحقیق و تفحص است و وزارت اطلاعات نیز گزارشی ارائه کرده اما هنوز قرائت نشده از این رو ما نمی‌توانیم قبل از قرائت گزارش، این موضوع را اعلام کنیم باید تا قرائت گزارش صبر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
تا خودمونو مثل اهوهای زجرداده وکشته شده نکرده اند .. بخاطر خدا بجنبید این وطن فروشها و نفوذیها رو بمردم معرفی و محاکمه و اعدام کنید
آخرین اخبار