لژیونر ملی پوش کشورمان گفت: آقای گلی لیگ هلند سخت است ولی تلاشم را می‌کنم، در حال حاضر فقط از صدرنشین آقای گل یکی کمتر زده‌ام.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   علیرضا جهانبخش را بی‌شک می‌توان بهترین بازیکن سال ایران معرفی کرد. او در رده باشگاهی فوق‌العاده بود و بازی‌های درخشانی انجام داد. علیرضا امسال بهترین بازیکن آلکمار بوده و این شانس را دارد که در پایان فصل هم بهترین بازیکن لیگ شود. او در تیم ملی شاید به اندازه باشگاهی توفیق نداشت ولی جزو مهره‌های فیکس ایران بود و توانست عملکردی قابل قبول داشته باشد.

در این روزهای آخر سال، اما جهانبخش مصدوم شد. در بازی این هفته آلکمار او مقابل اکسیلسیور آسیب دید و با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد. بعد از بازی شایعه شد این بازیکن چهار هفته از میادین دور است و نمی‌تواند برای آلکمار بازی کند. این یعنی او بازی‌های تیم ملی در فروردین ماه را هم از دست می‌دهد. ایران قرار است روزهای سوم و هفتم فروردین با تیم‌های الجزایر و تونس بازی کند. علیرضا اما در گفت‌وگو با جام ورزشی در این باره توضیحاتی می‌دهد و بعضی شایعات را رد می‌کند.

علیرضا ظاهرا مصدومیتت جدی است و باید چهار هفته دور از میادین باشی.

نه اینقدرها هم که می‌گویند مصدومیتم طول نمی‌کشد و زودتر می‌توانم برگردم و بازی کنم. مصدومیتم چیز خاصی نیست. ابتدا خودم هم فکر می‌کردم آسیب‌دیدگی‌ام جدی است ولی خدا را شکر عکسبرداری‌ها نشان داد می‌توانم زود برگردم. در حال حاضر فیزیوتراپی را آغاز کرده‌ام و ان‌شاءا... از دو هفته آینده می‌توانم دوباره برای آلکمار بازی کنم.

پس بازی فاینورد را از دست دادی.

بله، در این دیدار غایب هستم. شاید هم فقط همین یک بازی را از دست بدهم. در بدترین حالت این مسابقه و دیدار خرونیخن را نیستم. باز توکل به خدا. من که فیزیوتراپی‌ام را شروع کرده‌ام.

بنابراین این که شایعه شد دو بازی تیم ملی در فروردین را هم از دست دادی، صحت ندارد.

مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارم. به بازی‌های فروردین هم ان‌شاءا... می‌رسم. همان طور که گفتم احتمالا دو هفته از میادین به دورم و به همین خاطر می‌توانم از فروردین به تیم ملی ملحق شوم.

با 12 گل زده در رده دوم جدول گلزنان لیگ هستی. فکر می‌کنی بتوانی در پایان فصل آقای گل شوی؟

آقای گلی لیگ هلند؟ سخت است ولی تلاشم را می‌کنم. در حال حاضر فقط از صدرنشین آقای گل یکی کمتر زده‌ام. متاسفانه یکی دو هفته از بازی‌ها دورم و شاید این مسأله من را عقب بیندازد. رقیب اصلی من از تیم آیندهوون هست و طبیعتا تیم آنها شرایط بهتری دارد. این تیم 18 گل بیشتر از ما زده است. طبیعتا بازیکنی که در خط حمله آن تیم است شانس بیشتری برای گل زدن هم دارد. کلا رقابت آقای گلی امسال داغ است و هر لحظه ممکن است بازیکنان در صدر جابه‌جا شوند. بهترین گلزن 13 گل زده است ولی بازیکنان زیادی هستند که 12،11 و 10 گل زده‌اند. از الان واقعا پیش‌بینی سخت است و نمی‌توان چیزی درباره‌اش گفت.

و به عنوان سوال آخر؛ بهترین بازیکن هفته لیگ هلند هم شدی.

از این بابت خوشحالم ولی تمرکزم روی چنین مسائلی نیست. در هر مسابقه تلاش می‌کنم با تمام توان بازی کنم. در آلکمار توقعات از من زیاد است. هر روز هم این توقعات بالا و بالاتر می‌رود و من هم باید بهتر و بهتر شوم. از این اتفاقات خوشحال می‌شوم ولی خیلی کوتاه.

 منبع: جام ورزشی

انتهای پیام/

تلاشم را برای «آقای گلی» هلند می‌کنم/ تمرکزم روی عناوین نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار