مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: خدمات حمایتی در دوره زمانی یک تا دوسال به متولیان طرح‌های اشتغال استان که به مرحله درآمد ثابت رسیده اند، تثبیت توانمندی آن‌ها تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا شهرکی مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: خدمات حمایتی در دوره زمانی یک تا دوسال به متولیان طرح‌های اشتغال استان که به مرحله درآمد ثابت رسیده اند، باهدف پایدارسازی درآمد و تثبیت توانمندی آن‌ها تداوم دارد.

وی افزود: با ایجاد فضای مطلوب برای مشارکت خیران، ادارات، اصناف و نهاد‌های حمایتی خدمات ارزشمندی به منظور توانمندسازی و ارتقای سطح زندگی خانوار‌های محروم ارایه کند.

وی بیان کرد: اگرچه تاکنون حمایت‌های بسیاری در قالب صدقه، زکات، طرح اکرام ایتام و محسنین شده است، اما حجم و وسعت فقر بالاتر از کمک‌های خیران است چراکه این روز‌ها مشکلات و عوارض جانبی آن به جز مباحث اقتصادی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی را در تصرف خود در آورده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: فوت نان آور خانواده، طلاق، عدم توازن بین درآمد و هزینه خانوار، اعتیاد سرپرست، بیماری بیکاری، متواری شدن سرپرست، بدهی بدلیل ورشکستگی و حوادثی مانند سیل و زلزله از جمله دلایل ورود خانوار‌های نیازمند به چرخه حمایتی این نهاد است.

انتهای پیام/گ

حمایت از مددجویان خودکفا کمیته امداد سیستان وبلوچستان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار