مسئول سازمان لیگ هندبال کشورمان گفت: امیدواریم رای صادر شده برای خاطیان دیدار تیم‌های شهرداری کازرون و سپاهان اصفهان از اتفاقات مشابه جلوگیری کند.

کرمی : رای صادره بر اساس اظهارات داور،ناظر و فیلم بازی هندبال بودمراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص رای صادر شده از طرف کمیته انضباطی برای دیدار تیم های شهرداری کازرون و سپاهان اصفهان  که در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال نا تمام ماند گفت : بر اساس فیلم های موجود و اظهارات ناظر بازی و داوران مسابقه حکمی صادر شد که ما امیدوارم با صدور آن دیگر شاهد رخداد این گونه مسائل نباشیم .

او افزود:امیدواریم  زمانی که یک بازیکن حرفه ای به دلیل برخی مسائل محروم شود دیگر دست به چنین کارهایی نزندو ما شاهد این گونه مسائل نباشیم . 

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درباره برخورد محکم کمیته انضباطی و رخ داد این گونه مسائل در لیگ امسال بیان کرد: ما امسال شاهد مسئله ی مشابه ای نبودیم و تنها در یک مورد بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال نیروی زمینی در اعتراض به داوری از زمین مسابقه خارج شدند همچنین کمیته انضباطی خوشبختانه برخورد قرص و محکمی با خاطیان داشت تا دیگر در آینده شاهد این گونه اتفاق ها نباشیم. 

کرمی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا این حکم قابل اعتراض است یا نه عنوان داشت:  بله این حکم قابل اعتراض است اما حکم صادر شده بر اساس فیلم های موجود و اظهارات داوران و ناظر بازی صادر شده است. 

حکم صادر شده برای بازی تیم های هندبال شهرداری کازرون و سپاهان اصفهان که در هفته سیزدهم ناتمام ماند به شرح زیر است: 

نتیجه بازی 10-0 به نفع تیم فولاد مبارکه سپاهان اعلام شد.
2 بازیکن خاطی تیم فولاد مبارکه سپاهان بین 4 تا 18 ماه محرومیت از حضور در مسابقات
مدیر فنی تیم شهرداری کازرون 18 ماه محرومیت (1 سال به صورت قطعی و 6 ماه تعلیقی ) از حضور در مسابقات
سرمربی تیم شهرداری کازرون 5 جلسه محرومیت (1 جلسه قطعی و 4 جلسه تعلیقی) از حضور در مسابقات
بازیکن خاطی تیم شهرداری کازرون 12 ماه محرومیت ( 6 ماه قطعی و 6 ماه به صورت تعلیقی) از حضور در مسابقات
سرپرست تیم فولاد مبارکه سپاهان یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی

بدین ترتیب بازی های هفته پایانی رقابت های لیگ برتر هندبال برای تیم های بالانشین تشریفاتی خواهد بود.زیرا  تیم شهرداری کازرون با از دست دادن 2 امتیاز این بازی شانس قهرمانی را از دست داد تا نفت و گاز گچساران یک هفته زود تر به این عنوان دست یابد. همچنین اختلاف امتیاز این تیم با تیم سوم جدول هم زیاد است نایب قهرمانی آن ها قطعی شود. 

انتهای پیام / 

احکام صادر شده برای هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار