رئیس کل دادگستری هرمزگان از بررسی خارج از نوبت پرونده های قاچاق ارسالی از سوی مرزبانی به دادگستری و دستگاه قضایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه بازدید از کشفیات دریابانی گفت: به پرونده های قاچاقی که از مجموعه مرزبانی استان به دادگستری و دستگاه قضایی ارسال می‌شود خارج از نوبت بررسی خواهد شد.

وی افزود: قاچاقچیان بدانند که با همت مرزبانان استان عرصه بر آن ها تنگ و تنگ تر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: قاچاقچیان بی شک در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد و هیچ گاه قاچاق برای آن ها مقرون به صرفه نخواهد بود و تمامی مجازات‌های بازدارنده برای آنها قابل اجرا خواهد بود.

رئیس دادگستری استان هرمزگان در ادامه از مرزنشینان غیور و مسلمانان خواست که با اعلام اخبار به موقع و شناسایی افراد و سر باندهای قاچاق کالا به نیروهای دریابانی، آنان را در مبارزه با این پدیده شوم یاری دهند و از مصرف این مسکرات به جد پرهیز کنند تا بازار قاچاق از بین برود.

حجت الاسلام اکبری با تشکر از نیروهای پرتلاش مرزبانی استان هرمزگان افزود: همه ما می‌دانیم که سختی کار دریابانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نتیجه این سختی ها این است که کشفیات بسیار خوبی در حوزه انواع کالای قاچاق صورت گرفته است.

انتهای پیام/ز

رسیدگی به پرونده های قاچاق در دادگستری

برچسب ها: قاچاق ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.