رئیس ادراه مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: همه محورهای استان تردد عادی و روان و از لحاظ جوی ابری می باشد.

محورهای خراسان شمالی نیمه ابری و تمام ابریامین بهزاد نیا رئیس ادراه مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ افزود: در حال حاضر همه محورهای استان تردد عادی و روان و از لحاظ جوی نیمه ابری و تمام ابری و بارش پراکنده باران است.

وی به رانندگانی که قصد سفر از مسیرهای استان را دارند توصیه کرد تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه، به نکات ایمنی توجه داشته و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی خود را با خودروها رعایت کنند.

بهزاد نیا اظهار داشت: رانندگان عبوری از محورهای خراسان شمالی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان ،آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها وزش باد نسبتاً شدید، در پاره ای نقاط رگبار باران و رعد و برق و ارتفاعات مه قابل انتظار است.

گفتنی است : سامانه بارشی تا اواخر هفته در استان ادامه دارد و اوج بارش ها سه شنبه شب و چهارشنبه شب است.

انتهای پیام/آ

تردد عادی و روان در استان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.