رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان گفت: توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش در کارگاه یک روزه مداخله در فوریت های اجتماعی برگزار شد.

اباذر فاضل پور، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: با هدف توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش کارگاه یک روزه مداخله در فوریت های اجتماعی و پیشگیری جامعه محور برای کلیه مسئولین حراست مناطق استان و برخی مدیران مدارس نواحی  چهارگانه اهواز و شهرستان کارون برگزار شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری از اعتیاد ،برگزاری جشنواره نوجوان سالم، برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان،والدین  و کارکنان ، برگزاری هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس ،تهیه و تولید بسته های آموزشی از اقدامات اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش است.

فاضل پور با اشاره به اهداف این کارگاه گفت: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و رفتارهای تهدید کننده دانش آموزان، برای کارشناسان پیشگیری وسلامت استان و مسئولین حراست مناطق و مدیران آموزشگاه ها برگزار شده است و افزایش نرخ پوشش کلیه برنامه های پیشگیری از اهداف اصلی می باشد.

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه یک روزه مداخله در فوریت های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.