لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار این روز‌ها در هلند بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد و مورد توجه مدیران تیم صدر شین سری آ. ایتالیا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فوتبال آلکمار هلند و تیم ملی فوتبال کشورمان این روز‌ها بازی‌های بسیار خوبی را در لیگ هلند به نمایش گذاشته است و توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است.  

جهانبخش ۲۴ ساله که از سال ۲۰۱۵ به آلکمار پیوسته است و حالا در جمع برترین گلزنان و گل سازان لیگ هلند قرار دارد باعث شده تا شایعات گذشته درباره زیر نظر داشتن او توسط تیم‌های مطرح اروپایی حالا رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.  

جهانبخش زیر نظر مدیران صدر نشین سری آ / ایتالیایی ها جدی ترین مشتری بازیکن تیم ملی ایران

سایت ساکرنیوز هلند در خبری به این موضوع اشاره داشته است و مدعی شده است که "گیونتولی"، مدیر فنی تیم فوتبال ناپولی ایتالیا مدت ها است که این بازیکن ایرانی را زیر نظر دارد و حالا بیشتر از همیشه به دنبال جذب آن است. 

این گزارش حاکی است باشگاه آلکمار در صورتی به فروش ملی پوش ایرانی رضایت می‌دهد که پول هنگفتی را دریافت کند. رسانه‌های ایتالیایی گفته اند که جهانبخش ۹ میلیون یورو می‌ارزد. البته گفته شده که باشگاه‌های انگلیسی حاضرند ۱۵ میلیون یورو پرداخت کنند.

با این حساب جهانبخش بازیکنی است که برای تیم آلکمار بسیار گران قیمت است.

نکته مهم اما این است که این بازیکن ایرانی باشگاه آلکمار تا سال 2020  با این تیم قرارداد دارد. 

انتهای پیام / 

جهانبخش زیر نظر مدیر فنی ناپولی ایتالیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار