دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درگز گفت : چنانچه افرادی اقدام به سرقت یا تخریب علائم جاده‌ای نمایند از دیدگاه دین محکوم به خون هموطنانی هستند که به وسیله نبود این علایم دچارسانحه شده اند.

برخورد با سارقان و خریداران علائم جاده‌ای در شهرستان درگزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ خلیل اله برزنونی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درگز گفت : با سارقان و تخریب کنندگان علایم در سطح جاده‌ها به طور قاطع مطابق قانون و با در نظر گرفتن حداکثر مجازات قانونی برخورد خواهد شد.


حامد محمودی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان درگز نیزگفت : یکی از مواردی که جان رانندگان و مسافران عزیز را در محور‌های کوهستانی حوزه این شهرستان در معرض خطر قرار داده است، سرقت و تخریب علایم ایمنی و تابلو‌های هشدار دهنده سطح جاده‌ها می‌باشد که خسارت زیادی به اموال عمومی و بیت المال وارد می‌کند.
 

وی افزود: این تابلو‌ها وعلایم هشداردهنده برای راهنمایی و هدایت رانندگان با هدف ایمنی دررانندگی استفاده شده است که با توجه به افزایش سرقت این تابلو‌ها هماهنگی لازم با دادستانی شهرستان برای برخورد قانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام//ف. م
 
 
  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درگز ؛

با سارقان و خریداران علائم جاده‌ای در شهرستان درگز برخورد خواهد شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.