تیم منچستریونایتد توانست در آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ جزیره پالاس را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد میهمان کریستال پالاس بود که این دیدار با پیروزی 3 بر 2 منچستر یونایتد پایان یافت.

در همان دقایق اولیه بازی شاگردان هاجسون روی غفلت مدافعین شیاطین شرخ توسط اندروز تونسند 11 گل اول بازی را به ثمر رساندند تا نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.

 در شروع نیمه دوم هم این کریستال پالاس بود که توانست با گلزنی پاتریک ون‌هولت 48 نتیجه را 2 بر صفر کند تا حد زیادی خیال پالاسی ها از بردی خانگی راحت شود اما به یک باره موتور منچستری ها روشن شد و آنها توانستند کریس اسنالینگ 55 و روملو لوکاکو 76 بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه هم شاگردان آقای خاص به دنبال این بودند تا گل سوم را هم به ثمر برسانند که در اولین دقیقه وقت های تلف شده با شوت دیدنی و سرکش نمانیا ماتیچ به این هدف خود دست یابند.ضمن اینکه شاگردان آقای خوزه با این نتیجه توانستند دوباره به رتبه دوم جدول بازگردند.

در جدول رده بندی منچستریونایتد با این نتیجه 62 امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد.کریستال پالاس هم با 27 امتاز هجدهم است.

انتهای پیام/

 

نتیجه پالاس-منچستریونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار