بخشدار بخش مرکزی شهرستان بافق از روستاها به عنوان پایه و رکن اصلی گردشگری شهرستان یاد کرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان بافق درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با بیان اینکه ورود گردشگر موجب درآمد افزایی و رونق هرچه بیشتر روستاها می شودگفت:با ارائه برنامه منسجم در راستای تبیین گردشگری می توان گامهایی بلندتری در ایجاد اشتغالزایی در مناطق روستایی برداشت.

پورامینی همچنین در این جلسه از تدوین بسته های گردشگری مشترک بین بافق و یزد خبر داد و افزود:هفته آینده در این خصوص جلسه مشترکی با شورای اسلامی شهر یزد برگزار می شود.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی سایت گردشگری در شهرستان خاطر نشان کرد: اطلاعات لازم گردشگری، امکان رزرو بومگردی ها، توانمندی و جاذبه های گردشگری در این سایت مطرح می شود.

داوود پورامینی در جلسه ستاد هماهنگی و تسهیلات نوروزی بخشداری که با حضور رییس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر توجه بیش از پیش به توسعه صنعت سالم گردشگری تاکید کرد.

در ادامه جلسه پس از ارائه برنامه نوروز از سوی اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخشدار بخش مرکزی روزهای ایام نوروز را به نام روستاهای هدف گردشگری اختصاص داد.

گفتنی است: دوم، سوم و چهارم فروردین به ترتیب بنام روستاهای باقرآباد و صادق آباد، باجگان و صبح شادکام و عصر قطرم نامگذاری شد.

انتهای پیام/ ی

پایه گردشگری شهرستان بافق ،روستا است

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار