مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت‌الاحزان با حضور ۵۰۰ قرآن‌آموز برتر این مؤسسه از نقاط مختلف کشور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونیمدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت‌الاحزان با حضور قرآن‌آموزان سراسر کشور، پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات هر ساله در سه مرحله شعبه، شهرستان و نهایی برگزار می‌شود، افزود: ۵۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستان، در این مرحله به رقابت می‌پردازند.

شاهسونی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در دو مقطع سنی زیر ۱۲ سال و بالای ۱۲ سال در رشته‌های حفظ، ترتیل، تجوید، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات در مسجد آل یاسین واقع در انتهای بلوار تخت جمشید شرقی برگزار می‎شود.

شاهسونی بیان کرد: این قرآن آموزان از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، یزد، کرمان، قم، تهران و سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استهبان با ۱۷۴ شعبه در ۱۴ استان کشور سالانه بیش از ۲۰۰ حافظ کل قرآن کریم تربیت می‌کند.

همچنین از سال ۱۳۷۵ هزار و ۷۰۰ حافظ در این شعب این موسسه حافظ کل قرآن کریم شده‌اند.
انتهای پیام/ر

شیراز، میزبان رقابت‌های قرآنیان سراسر کشور

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار