برگزاری مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی خوزستان

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از برگزاری مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی همگانی قهرمانی استان   روز جمعه ۱۸ اسفند ماه در بندر امام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسین عباسی، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) روز جمعه ۱۸ اسفند ماه مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی همگانی قهرمانی خوزستان ساعت ۱۳:۳۰ به میزبانی بندر امام خمینی(ره) در مجتمع تفریحی خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در 2 کلاس بیان داشت: این مسابقات در ۶ کلاس متفاوت ۱۶۰۰ سی سی آقایان و بانوان، ۲۰۰۰ سی سی آقایان و بانوان و همچنین 2 کلاس حرفه ای آزاد بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

عباسی با تشریح اهداف برگزاری مسابقات افزود: هدف از برگزاری مسابقات استعداد‌یابی در سطح استان و بخصوص شهرستان و همچنین بالا بردن مهارت اتومبیلرانی رانندگان است. نفرات برتر این مسابقات به نمایندگی از خوزستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: بندر امام یکی از شهرهای فعال در زمینه ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی در سطح استان است و با برگزاری مسابقات و میزبانی ها توانسته است امتیازات خوبی را کسب کند.

وی بیان کرد: بندر امام سال گذشته نیز میزبان این مسابقات بود و در حوزه بانوان هم مقام کسب کرد، روز جمعه شاهد مسابقات مهیج و فراهم آوردن محیطی مفرح برای علاقه مندان این رشته ورزشی خواهیم بود و امیدوارم در سال ۹۷ شاهد افتتاح پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بندر امام باشیم، این پیست مراحل جانمایی و نقشه اولیه را طی کرده و پیست استاندارد جهت برگزاری مسابقات کشوری و آسیایی در جنوب خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/م

بندر امام، میزبان مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.