فرماندار اصفهان با اشاره به روزهای اوج مصرف آب در هفته‌های پایانی اسفند و هفته ابتدایی نوروز، از همه شهروندان خواست تا با صرفه‌جویی در مصرف آب، از بروز هرگونه مشکل در آبرسانی جلوگیری کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان اصفهان با اشاره به کمبود نزولات آسمانی در سطح کلان‌شهر اصفهان و شهرهای اطراف از همه همشهریان خواست در مصرف آب صرفه‌جویی  کنند چرا که در این ایام و نوروز، اوج مصرف آب است.

وی با بیان این که ستاد خدمات سفر اصفهان یکی از بهترین و هماهنگ‌ترین ستادهای سطح کشور است، خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی که به بهترین وجه در حال انجام است و هماهنگی که بین دستگاه‌ها وجود دارد در ابعاد مختلف قابل تقدیر است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: جاذبه‌های رفاهی، تفریحی، تاریخی و فرهنگی که در کلان شهر اصفهان و بخش‌های اطراف آن است باعث شده تا در طول ایام نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی در شهر زیبای اصفهان باشیم.

رضوانی خاطرنشان کرد: اولین چیزی که باید در گردشگران ایجاد و تقویت شود روحیه امید به زندگی و آینده است و این موضوع باید در رأس فعالیت‌های فرهنگی ما باشد، ایجاد محیط سالم همراه با شادی و نشاط برای هموطنانمان باید جزو اهداف ستاد اجرایی سفر باشد؛ شهرداری‌ها در زیباسازی و ایجاد فضای مناسب شهر تلاش زیادی داشتند و نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز برای حفظ امنیت در شهر و راه‌ها اقدامات زیادی انجام دادند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان اصفهان

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار