یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده که به ایرانیان خارج از کشور کمک می‌کند برای عزیزانشان هدیه بخرند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زنند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش‌بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد خدمتی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور شده است، بوسیله این خدمت هموطنان خارج از کشور می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین، هدیه خود را در ایران بخرند.

مدیر این استارت آپ در گفت و گو با خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت سایت سیمیا سرویس گفت:  گاهی برخی از ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌خواهند که برای اقوام خود در ایران هدیه ای بخرند تا سریعا به دست آنان برسد در این صورت می‌توانند از سایت ما کمک بگیرند.

وی در خصوص چگونگی کارکرد این سایت اظهار کرد: در این سایت انواع هدیه‌ها قرار گرفته است و کافیست که محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس آنرا برای عزیزان خود در همه نقاط کشورمان بفرستند.

مدیر سایت سیمیا سرویس بیان کرد: همچنین این افراد می‌‌توانند متن مورد نظر خود را هم نوشته و به ما بدهند تا در زمان مقرر به دست عزیزانشان برسد.

 وی با اشاره به اینکه  ایرانیان خارج کشور از طریق این سایت می‌توانند برای خود هم وسایل و صنایع دستی خریداری کنند، گفت: در درون سایت قسمتی تعبیه شده است که ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، می‌توانند برای خود صنایع دستی خریداری کنند تا در مدت زمانی کوتاهی این محصولات را به دست آنان برسانیم.

انجام فعالیت‌های حقوقی در سایت‌های استارت آپی

مدیر این سایت در رابطه با خدمت دیگری که از سوی استارت آپ او ارائه می‌شود، بیان کرد: ما به دنبال فعالیت برای ایرانیان خارج از کشور هستیم تا به آنها کمک کنیم و در همین راستا خدمت های حقوقی را هم برای آنها ایجاد کرده‌ایم  تا بتوانند از راه دور فعالیت‌های حقوقی خود مثل دریافت مدرک را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار