مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال ۱۳ فقره پروانه بهره برداری در زمینه تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ابرادات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: این تعداد پروانه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال و ظرفیت ۷۰ هزار و ۵۴۰ تن در زمینه تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی صادر شده است.

مصلایی اضافه کرد: با بهره برداری از این واحد‌های تولیدی؛ زمینه اشتغال ۳۲۰ نفر در استان فراهم شده است.

وی گفت: همچنین طی این مدت ۲۵ جواز تاسیس با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۶۷ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال و ظرفیت ۱۴۴ هزار و ۲۰۲ تن محصولات کشاورزی در استان صادر شده است که زمینه اشتغال برای ۵۸۴ نفر ایجاد خواهد شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان، در ادامه اولویت‌های سرمایه گذاری دربخش صنایع تبدیلی و غذایی در استان را؛ سورت و بسته بندی سبزیجات تازه و انواع میوه به روش انجماد سریع (IQF)، صنایع تولید وبسته بندی آجیل وخشکبار، فراوری محصول گوجه فرنگی، احداث سرد خانه‌های بالای صفر و زیر صفر؛ کشمش، فرآوری و بسته بندی زیتون، ترمینال ضبط و فرآوری پسته، تولید وبسته بندی انواع کنسرو‌های گوشتی و غیر گوشتی، بیان کرد.

انتهای پیام/

صدور پروانه بهره برداری در زمینه تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.