گفتگوی ادبی محمد میرکیانی و پدرام پاک‌آیین، امشب ۱۴ اسفند از برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن پخش» می‌شود.

گفت و گوی ادبی محمد میرکیانی و پدرام پاک آیین، امشب در «چشم شب روشن»به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن»، شامگاه امروز دوشنبه ۱۴ اسفند از شبکه چهار سیما پخش می شود که یک بخش از آن به گفتگوی ادبی پدرام پاک آیین و محمدمیرکیانی اختصاص دارد.

پدرام پاک آیین، محقق ادبی و محمد میرکیانی (داستان نویس کودک و نوجوان) در این بخش درباره «داستان نویسی تاریخی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان» گفت و گو خواهند کرد. سیر تطور داستان نویسی مذهبی برای کودک و نوجوان در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی و ویژگی های ادبیات دینی این گروه سنی از دیگر محورهای این گفت و گو خواهد بود.

پدرام پاک آیین مؤلف آثاری چون «سفرنامه بوی گل» و «چهره های ادبیات»، مؤسس خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و مدیر مسئول نشریه «کتاب هفته» و از مدیران انجمن قلم ایران بوده است.

 محمد میرکیانی نیز نویسنده، کارشناس ادبیات کودک ونوجوان، مدیر فرهنگی و نویسنده ۸۰ کتاب در قالب های داستان و رمان و فیلمنامه برای گروه سنی کودک و نوجوان است که جایزه سه دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال های ۱۳۶۶، ۱۳۷۶ و ۱۳۸۶   به وی تعلق گرفته است.

گفتنی است؛  این برنامه امشب ساعت ٢٣ با اجرای محمد صالح علا از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار