رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: فردی که با سوء استفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی شهروند همدانی نموده بود دستگیر شد.

برداشت غیر مجاز در پی سهل انگاری در نگهداری اطلاعات بانکیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی بر برداشت‌های مکرر از حساب بانکی وی موضوع در دستور کارپلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید برداشت‌ها به صورت مبالغ کم از حساب بانکی وی انجام گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم با هویت معلوم شناسایی و برابر دستور قضایی دستگیر شد و مشخص گردید متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی نسبت به فعال سازی رمز دوم کارت اقدام و از حساب وی برداشت می‌نموده است.

وی تصریح کرد: متهم در نهایت به همراه پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب همدان معرفی و در نهایت قرار مناسب و قانونی برای ومتهم صادر گردید.

سرهنگ سرخوش‌نهاد افزود: به شهروندان توصیه می‌گردد در نگهداری کارت‌های بانکی واطلاعات مربوط به آن همانند رمز اول و دوم کوشا بوده و آن‌ها را در اختیار افراد غیر قرار ندهند و با فعال نمودن سرویس پیامک بانک از کلیه تراکنش‌های بانکی خود اطلاع حاصل نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار