جشن نیکوکاری از فردا در سراسر هرمزگان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) هرمزگان گفت:جشن نیکوکاری جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند از فردا در سراسر هرمزگان آغاز می شود.

وی افزود:فردا زنگ نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه شاهد بندرعباس نواخته می شود و کمک های دانش آموزان در مدارس جمع آوری می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) هرمزگان گفت: 120 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی نیز روز پنجشنبه در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

علی الهیاری افزود: روز جمعه نیز در محل های برگزاری نماز جمعه در سراسر استان کمک های مردمی جمع آوری می شود.

وی گفت: مردم هرمزگان می توانند با سامانه تلفنی 0763288 که ویژه استان هرمزگان است و سایت اینترنتی کمیته امداد امام خمینی(ره) صفحه کمیته امداد هرمزگان کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) هرمزگان گفت:پارسال دومیلیارد و پانصد میلیون تومان در جشن نیکوکاری استان جمع آوری شد.

الهیاری افزود: مردم هرمزگان از ابتدای سال تاکنون 44 میلیارد تومان به نیازمندان و ایتام استان کمک کرده اند.

وی گفت: صد و بیست هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که هر خانوار از 148 هزار تومان تا 465 هزار تومان مقرری دریافت می کنند.

الهیاری افزود: امسال مجموعا هشتاد و دو میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد هزینه شده است که تا پایان سال بیش از دو هزار و 500 خانوار با توانمند سازی از زیر پوشش کمیته امداد استان خارج می شودند.

انتهای پیام/ف

برگزاری جشن نیکوکاری در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.