حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: در فرآیند بازرسی پس از شناسایی ضعف‌ها باید به سمت برطرف کردن این ضعف ها حرکت کنیم.

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز در نشست آغازین فرآیند بازرسی از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 96 که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که به‌صورت حضوری یا حتی تلفنی در سازمان اوقاف پاسخگوی مردم هستند، اگر محترمانه و مودبانه پاسخگو باشند بسیاری از نارضایتی‌ها کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید در بازرسی‌ها مورد توجه قرار گیرد، بررسی ایرادات حسابرسی در بخش‌های مختلف است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف هم مثل دیگر دستگاه‌ها ضعف‌هایی دارد، گفت: باید در این سازمان که متولی موقوفات وبقاع متبرکه است ، خودمان به‌عنوان یک خانواده ضعف‌ها را شناسایی وبرای برطرف کردن ضعف ها وآسیب ها مجدانه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی ضعف‌ها باید رو به پیشرفت حرکت کنیم، تاکید کرد: بازرسان دقت کنند که یاس و ناامیدی در مجموعه ایجاد نشود؛ فرآیند بازرسی به‌صورتی باشد که مجموعه‌ها امیدوار نسبت به فعالیتها و هم متوجه ضعف‌های خود باشند.
دو هیئت بازرسی از ادارات اوقاف وامور خیریه استانهای کرمانشاه وگیلان عملکرد یکسال گذشته سازمان اوقاف را در بخش های مختلف طی دو روز آینده بررسی و ارزیابی خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار