رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مدارس فوتبال بانوان در اردبیل ایجاد می شود تا بتوانیم استعدادهای بانوان اردبیل را شناسایی کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش ، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل دیشب در جلسه هم اندیشی اعضای کمیته‌های هیئت فوتبال بانوان استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل  جزو استان‌های  پیشرو و توانمند در زمینه فوتبال بانوان است و فوتبالیست‌های خوبی را تحویل تیم ملی داده است.

وی افزود: استعدادیابی فوتبال بانوان در شهرستان‌ها ارج نهادن به فوتبال و فوتسال بانوان اولویت اساسی است که در این زمینه برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در خصوص فعالیت‌های اعضای کمیته بانوان گفت: این کمیته‌ها با برنامه‌های تقویم اجرایی  از روزمرگی خارج شده و برنامه‌ها را براساس  شاخص‌های کمی و کیفی مد نظر قرار دهند.

نوتاش افزود: ایجاد آکادمی فوتبال شهرستان‌ها الزامی بوده و مسابقات فوتبال و فوتسال  بانوان شهرستان‌ها باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نوتاش حضور بانوان داور اردبیلی در سطح اول فوتبال و فوتسال کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان کرد: انتظار می‌رود با حمایت بخش خصوصی و دستگاه‌های مربوطه فوتبال و فوتسال بانوان کشور در سطح بالای فوتبال و فوتسال کشور توپ بزنند.

انتهای پیام/ع

فوتبال و فوتسال بانوان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.