معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بانوان کشور در صنایع دستی توانمندی زیادی دارند و با حمایت جدی از آنها می‌توان به نتایج ارزشمندی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ابتدای سفر خود به قزوین و در جریان بازدید از نمایشگاه مهر بانو گفت: بانوان کشور در صنایع دستی توانمندی زیادی دارند و با حمایت جدی از آنها می‌توان به نتایج ارزشمندی رسید.

وی افزود: در اشتغال روستایی با محدودیت‌های اعتباری روبرو هستیم اما نگاه ما توسعه تعاونی‌های روستایی بانوان است و از این طرح استقبال و حمایت می‌کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در ادامه از نشست بین المللی درباره فناوری «آی سی تی»  در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد .

در نمایشگاه توانمندی بانوان قزوین ۱۲۴ نفر از بانوان هنرمند آثار تولیدی و صنایع دستی خود را در ۵۰ غرفه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

در نمایشگاه «مهربانو» صنایع دستی، پوشاک، ظروف شیشه‌ای و کریستال، تزئینات داخل منزل، هنر‌های سنتی، آثار هنری خوشنویسی، نقاشی و تجسمی به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

بازدید ابتکار از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های استان قزوین

برچسب ها: خانواده ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.