سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهراز آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در ایام نوروز خبرداد.

آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نیرپور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر درجلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی در اهر با اشاره به ضرورت همدلی و اتحاد بین دستگاه های مختلف در پیشگیری و کنترل برخی مسائل و مشکلات در حوزه سلامت گفت: امیدوارم در سایه همکاری اعضای این جلسه، شهروندان و مسافران نوروزی شهرستان در طول ایام نوروز در حوزه سلامت با مشکل خاصی روبه رو نشوند. ‌

وی از آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سه حوزه بهداشت ، درمان و فوریت های اورژانس ۱۱۵ گفت: با هماهنگی های صورت گرفته درون سازمانی در حوزه های فوق تمامی واحد ها به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم هستد.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات در ایام نوروز و فرصت طلبی برخی از کسبه ها و صاحبان مشاغل نسبت به انجام تخلف و رعایت نکردن مسائل بهداشتی گفت: از 15 ام اسفند 96 تا 15 ام فروردین 97 بازدید های همکاران بهداشت محیط از اماکن و مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود به طوریکه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر بازدید های ویژه ای از مراکز خواهند داشت و از ساعت 8 عصر تا 8 صبح نیز (اوقات شب) بازدید ها به صورت آنکال خواهد بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از عموم شهرندان خواست ، در صورت داشتن شکایت، پیشنهاد و مشکلات بهداشتی با شماره های تلفن های 190 (سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی) و 9131 بهداشت محیط تماس بگیرند.

وی با اشاره به حساسیت خدمات اورژانس 115گفت: متاسفانه برخی از شهروندان به صورت ندانسته و ناخواسته با مزاحمت های تلفنی منجر به آزار و اذیت همکاران اورژانس ۱۱۵ می شوند که این گونه اقدامات در برخی موارد نتایج جبران ناپذیری به بیماران اورژانسی می زند .

در ادامه این جلسه رئیس بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر نیز ضمن انتقاد از استقرار کانکس های میوه فروشی در جوار درب ورودی بیمارستان گفت: در صورت بروز حوادث بحرانی مثل زلزله و ... این کانکس ها و ترافیک ناشی از آنها علاوه بر بار فرهنگی منفی شان مشکلات بسیار جدی بر روند امداد رسانی و خدمات درمانی وارد خواهد نمود، که قابل جبران نخواهد بود.

دکتر مهدی زاده ، از مسئولین شهرداری خواست ، نسبت به رفع این مشکل ورود جدی و مناسبی داشته باشند .

نمایندگان دستگاه های حاضر در این جلسه ضمن اعلام آمادگی شان نسبت به همکاری در طرح بسیج سلامت نوروزی ، مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

گفتنی است ؛ با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان اهر جلسه هماهنگی برون بخشی طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف ارتقاء سطح بهداشت شهرستان و استقبال از مسافران نوروزی برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری جلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی در اهر 

برچسب ها: نوروز ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.