مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: ۲ هزار و ۹۶۳ موسسه مردم نهاد در استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی در گفتگوی ویژه خبری مرکز گلستان گفت: ۲ هزارو ۹۶۳ موسسه خیریه با مسئولیت افراد خوش نام و فعال اجتماعی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۴۰ سازمان رسما به عنوان موسسه خیریه در استان مشغول ارائه خدمت به نیازمندان هستند.

چراغعلی افزود: هچنین مراکز دیگری مانند مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و اعتیاد هم با همکاری مردم کمک رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد این موسسه‌ها نسبت به ۱۱ ماه مدت مشابه سال گذشته ۲ و نیم درصد افزایش داشته است.

امان الله حسین پور مدیرکل کمیته امداد استان گلستان نیز در این گفتگو ویژه خبری مرکز گلستان هم به تعداد افراد تحت پوشش و مراکز جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: تا کنون ۶۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید در استان مراکز متعددی فعال خواهند بود.

حسین پور افزود: امسال ۴۴ پایگاه ثابت، ۱۲۳ پایگاه سیار، ۱ هزار و ۷۰۰ مدرسه، ۳۷۴ مرکز نیکوکاری و ۳۵۸ پایگاه بسیج در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفندماه همزمان با سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی ادامه داد: برای دریافت این کمک‌ها دراین مراکز ۲ هزارو ۶۰۰ نفر حضور خواهند داشت و تا کنون ۳۰۰ هزار پاکت هم بین دانش آموزان مدارس استان نیز تقسیم شده است.

حسین پور افزود: اولویت هم استانی ها‌ی ما برکمک‌های نقدی باشد تا بتوانیم به مقتضای نیاز افراد بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

وی در پایان افزود: مردم می‌توانند از طریق پایگاه‌های کمیته امداد و یا شماره حساب ۱۲۲۸۷۱۱۷۶۶ نزد بانک ملت اقدام به پرداخت کمک‌های نقدی خود نمایند.

استفاده از سامانه اینترنتی کمیته امداد یا با شماره گیری*۰۱۷ * ۸۸۷۷# روش‌های دیگر پرداخت کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

فعالیت بیش از ۲ هزار موسسه مردم نهاد در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.