سرپرست معاونت عمرانی استانداری یزد گفت: پایگاه‌های نوروزی و کمپین‌های اطلاع رسانی در ورودی شهر‌ها آماده ارائه هرگونه خدمات به مسافرین هستند.

صادقیان سرپرست معاونت عمرانی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: اقداماتی نظیر زیبا سازی شهرها، سازماندهی ورودی شهرها، مشخص کردن محل‌هایی برای اسکان مسافرین وغیره برای جلوه دادن شهری زیبا در ایام عید نوروز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مساجد، حسینیه ها، مدارس و ورزشگاه‌ها به عنوان ستاد‌های اسکان پیشنهاد داده شده و برای برقراری نظم نیز با نیروی انتظامی استان هماهنگ شده تا ترافیک و امنیت شهری در ایام عید برقرارباشد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: برای عرضه محصولات با قیمت مناسب قیمت‌ها نیز زیر نظر رئیس کمیته تنظیم بازار کنترل خواهد شد و همشهریان نیز می‌توانند هرگونه تخلف را به واحد‌های بازرسی اعلام کنند.

صادقیان تصریح کرد: امداد خودرو ها، مراکز اورژانس، پلیس راه‌ها و هلال احمر نیز در محل‌هایی مشخص از سطح جاده‌ها خدماتی را به مسافرین ارائه می‌کنند و همچنین با همکاری فرمانداری‌ها و راهداری حمل و نقل جاده‌ای تابلو‌هایی برای اطلاع رسانی مسافرین در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی اظهارداشت: از اول اسفند تا ۲۰ فروردین ماه ۹۷ برای سهولت در رفت و آمد مسافرین هیچ گونه عملیات عمرانی و حفاری جاده‌ای انجام نخواهد شد و در صورت مشاهده تذکر جدی داده می‌شود.

انتهای پیام/ ا

ممنوعیت هرگونه حفاری تا 20 فروردین ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.