فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو پژو پارس و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان تنگستان طی روز گذشته خبر داد.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو پژو پارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر قصد دارند محموله مواد مخدر را از استان فارس به استان خوزستان از طریق محور‌های مواصلاتی استان بوشهر انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام تعقیب و گریز در محور کمربندی اهرم به برازجان توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند بیان داشت: در همین ارتباط یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و پلیس هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد.

انتهای پیام/م

توقیف پژو پارس و کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در تنگستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.