فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۳۶ هزارو ۴۹۵ عدد ماده محترقه از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  از کشف ۴۳۶ هزارو ۴۹۵ عدد ماده محترقه از این افراد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت : ۵۶ نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گا‌ها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: کشفیات مواد محترقه  در همین مدت  ۸۲ درصدی در استان رشد داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با اقدام‌های پیشگیرانه، حوادث ناخوشایندی از سوی هنجار شکنان هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتار‌های ناهنجار از سوی آنان می‌شوند.

سردار میرفیضی افزود: در برخورد مراسم چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اقدامات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود قرار داده است.

وی از برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول از جمله دستگاه قضائی، اورژانس، شهرداری، آموزش و پورورش در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبرداد.

فرمانده انتظامی مازندران خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را هنجارشکنی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و از شهروندان خواست:همواره پلیس را درکنارخود ببینند و به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند، وحشت دیگران را دستمایه‌ی شادی خود قرار نداده و نگذارند، بهار خاطره‌ای اندوهبار برایشان تداعی کند.

انتهای پیام /ر

کشف مواد محترقه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.