کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی با الوصل امارات فرصت خوبی است تا برانکو تاکتیک خود را به وضعیت اولیه بازگرداند.

چراغپور: برانکو باید تاکتیک خود را برابر الوصل امارات تغییر بدهد جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس برابر الوصل امارات اظهار کرد: پرسپولیس در بازی برابر استقلال ساختار سنتی خود را تا حدودی تغییر داده بود و اکنون بازی با الوصل امارات  فرصت خوبی است برانکو تاکنیک خود را  به وضعیت اولیه خود بازگرداند و بازیکنان را در پست‌های ویژه خود استفاده کند.

او ادامه داد: مسئله دیگر این است که پرسپولیس بعد از باخت به استقلال مورد هجمه و انتقادات بابت استفاده نکردن از چند بازیکن در برخی از پست‌ها قرار گرفت و اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم که برانکو توجهی به این انتقادات می‌کند یا همچنان نظر خود را به اظهارات کارشناسان و هواداران ترجیح می‌دهد.

پیروزی پرگل برابر الوصل امارات مرهمی بر زخم‌های هواداران پرسپولیس است 

چراغپور بیان کرد: پرسپولیس برای جبران شکست دربی به مصاف الوصل امارات می‌رود و این تیم نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد. پیروزی پرگل  برابر حریف اماراتی می‌تواند مرهمی بر زخم‌های  هواداران پرسپولیس باشد. همچنین پرسپولیس با برد تیم الوصل با بیش از ۲ گل تا حدودی می‌تواند باخت سنگین برابر السد قطر را به فراموشی بسپارد.  

تیم الوصل امارات انتحاری بازی می‌کند 

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم الوصل امارات در قعر جدول گروه C.  قرار دارد و از لحاظ روانی و تیمی در وضعیت مناسبی قرار ندارد. شرایط این تیم اماراتی به صورتی نیست که انتظار برد در خارج از خانه را از این تیم داشته باشیم. تیم اماراتی چیزی برای از دست دادن ندارد و به اصطلاح خطرناک‌تر از تیمی است که از ترس امتیاز از دست دادن باید با احتیاط بازی کند. تیم الوصل ممکن است انتحاری بازی کند.

باخت به پیکان نخستین آثار شکست در آسیا بود 

او درباره بازی تراکتورسازی برابر الجزیره امارات اظهار کرد: بازی در ۲ جام قهرمانی  نیاز به ابزار مناسب دارد. اگر تیمی همانند تراکتورسازی با ظرفیت محدود بازیکن بخواهد در ۲ جام متفاوت  بازی کند بدون شک در هر ۲ رقابت ضربه می‌خورد. آثار آسیب به تراکتورسازی در بازی با پیکان آشکار شد و این تیم تبریزی نتیجه بازی را  برابر رقیب خود واگذار کرد. باخت به پیکان اولین آثار شکست در آسیا بود.

چراغپور بیان کرد: مسئولان تراکتورسازی در ۲ لبه شمشیر گرفتار  شدند و ممکن است در ۵ بازی باقی مانده تا پایان فصل آثار این تخریب بر این تیم تحمیل شود. وضعیت بدنی، تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان تراکتورسازی  در ۲ جام قهرمانی به صورتی است که فشار زیادی بر آن‌ها وارد می‌شود. تراکتورسازی باید برای این معضل چاره‌ای بیاندیشد.

تیم تراکتورسازی باید بازی فشرده و بسته برابر الجزیره امارات انجام بدهد 

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه تراکتورسازی در خانه خود هم برابر حریفان آسیایی حرفی برای گفتن ندارد، این تیم  در بازی پیش رو باید به صورت بسته، فشرده و با هدف دفاع و حمله  سریع بازی کند تا برابر تیم اماراتی بتواند به موفقیت دست یابد.

او در پایان درباره وضعیت تیم الجزایر امارات خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم الجزیره امارات در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد، برد برابر تراکتورسازی می‌تواند پله صعود این تیم اماراتی باشد. در نتیجه این بازی برای تیم اماراتی فرصت مناسبی است تا صدرنشین گروه خود شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار