علی علیزاده کارشناس سابق بی‌بی‌سی با انتقاد از کسانی که ادعای اصلاح دارند، در توییتر تعریف خود را اصلاح‌جو و انقلابی واقعی بیان کرد.

تعریف علی علیزاده از اصلاح‌جو و انقلابی واقعیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیزاده تحلیلگر و کارشناس سابق بی‌بی‌سی است که این روزها به  یکی از چهره‌های فعال فضای مجازی در حوزه‌ مسائل سیاسی تبدیل شده است. این پژوهشگر فلسفه و مسائل سیاسی، چندی پیش به عنوان مهمان در برنامه جهان‌آرای شبکه افق، حضور یافت.

پست‌های علی علیزاده در فضای مجازی، پیرامون تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی روز دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران است. علیزاده در آخرین پست اینستاگرام خود، از کسانی که با ادعای اصلاح امور کشور، رفتارهایی از خود بروز می‌دهند که موجب ضربه زدن به کشور می‌شود، انتقاد کرد.

علیزاده در اینستاگرام نوشت:

"پدر محسن روح‌الأمینی 8 سال مبارزه کرد. بدون جنجال‌آفرینی، بدون سیاه‌نمایی، بدون اجازه سواستفاده به بیگانگان. با آنکه خون‌خواه و عزادار پاره تنش بود. و موفق شد معاون سابق دادستان کشور را پشت میله‌های زندان بیاندازد. امثال او اصلاح‌جو و انقلابی واقعی‌اند. و راه اصلاح نظام همین صبوری"

تعریف علی علیزاده از اصلاح‌جو و انقلابی واقعی

انتهای پیام/

تحسین روح‌الأمینی از سوی کارشناس سابق بی بی سی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار