"رودورفو آروآبارنا" گفت: برای گرفتن سه امتیاز برابر پرسپولیس به میدان می‌رویم.

سرمربی الوصل:هر کاری می کنیم تا پرسپولیس را در ایران شکست دهیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رودورفو آروآبارنا سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت‌: در مقابل تیم قدرتمند آسیایی وارد میدان می شویم. قطعا برای کسب ۳ امتیاز به زمین می آییم و حریف هم دنبال این موضوع است. تمام سعی و تلاشمان را به کار می گیریم تا مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم و بازی خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: الوصل مدتی در لیگ قهرمانان حضور نداشته است و این رقابت ها برای ما حائز اهمیت است. با توجه به بازیکنان جوان و باتجربه ای که در اختیار داریم، سعی می کنیم به پیروزی برسیم.

سرمربی الوصل گفت: آینده الوصل را همین جوانانی که در اختیار داریم، رقم می زنند. امیدوارم مسابقه خوبی داشته باشیم و با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

آرمارانیا درمورد اینکه با توجه به نتایج قبلی الوصل در آسیا می توان دیدار با پرسپولیس را برای اماراتی ها بازی مرگ و زندگی دانست یا خیر، اظهار داشت: هرچند در بازی های قبلی شکست خوردیم اما دیدار با پرسپولیس ارتباطی به آن نتایج ندارد چراکه این بازی با سایر بازی های ما تفاوت دارد و تلاش می کنیم تیم ایرانی را شکست دهیم.

سرمربی الوصل امارات درباره امنیت ایران گفت: به این سوال جواب نمی دهم و تنها درمورد فوتبال صحبت می کنم.

او درباره بازیکنان مصدوم تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: در بازی های اخیرمان مشکلات زیادی داشتیم. بسیاری از بازیکنانم آسیب دیده اند و در حال حاضر هم مصدوم هستند که در مراحل نهایی بازیابی سلامتشان قرار دارند. در چهار بازی قبلی خود به بازیکنانم توصیه کردم که به همه آن ها اعتماد دارم.

او درمورد اینکه با توجه به اعتماد نداشتن تیم های عربی به مربیانشان آیا از برکناری احتمالی اش پس از شکست مقابل پرسپولیس ترس دارد یا خیر، گفت: من قرارداد طولانی با الوصل دارم. اینگونه نیست که پس از شکست مقابل پرسپولیس اخراج شوم. الوصل در زمان سرمربیگری من پیشرفت زیادی داشته است و آمار و ارقام این موضوع را ثابت می کند‌. براساس حرف از سرمربیگری الوصل کنال نمی روم. تنها کسی که می تواند مرا از این تیم اخراج کند، همسرم است.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی الوصل امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار