دومین مربی آمریکایی دو و میدانی ایران با حضور در کیش زمینه عقد قرارداد با ایران برای آماده سازی ورزشکاران ایرانی در مسابقات اندونزی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جنتری بردلی دومین مربی آمریکایی دو و میدانی قرار است سه شنبه همین هفته به ایران بیاید و تمرینات خدیور و برخی دیگر از دوندگان سرعتی کشورمان را در جزیره کیش پیگیری کند.

نکته جالب در این میان این است که این روز ها مربیان آمریکایی ترجیح می دهند تا تمرینات  را در جزیره کیش پیگیری کنند.

این در حالی است که دیگر ملی پوشان تمرینات خود را در شهرهای مختلف کشور برگزار می کنند و تنها مربیان آمریکایی هستند که به کار در جزیره کیش علاقه مند هستند. هنوز هم مشخص نیست که چرا مربیان آمریکایی که برای هدایت ورزشکاران کشورمان به کشورمان سفر می کنند حاضر نیستند برای عقد قرارداد و مذاکرات نهایی به تهران سفر کنند و بیشتر تمایل دارند در کیش که یک منطقه آزاد است اردوی آماده سازی ورزشکاران ملی پوش را دنبال کنند.

پیش از این هم مک ویلکینز مربی آمریکایی احسان حدادی تمرینات او را در جزیره کیش پیگیری کرده بود. اگر مربی آمریکایی مشکل روادید دارد، باید از سوی فدراسیون دو و میدانی حل شود اما اینکه او نخواهد به ایران سفر کند و جزیره کیش را هم به این دلیل که منطقه آزاد محسوب می شود، انتخاب کند موضوع دیگری است که به اعتقاد ما جای بحث  و بررسی بیشتر دارد.

به نظر می رسد فدراسیون دو و میدانی باید در این روز های حساس در این مورد اطلاع رسانی کند و در جهت تنویر افکار عمومی دلیل اینکه آمریکایی ها فقط در جزیره کیش حاضر می شوند و به تهران سفر نمی کنند را با ادله مشخص بیان کنند.

پیش از این کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز برای عقد قرارداد با  مربی آمریکایی احسان حدادی راهی جزیره کیش شد و البته شان فدراسیون ایران عقد قراداد در دفتر فدراسیون است و هنوز هم دلیلی برای حضور آمریکایی ها در جزیره کیش و حضور نیافتن در تهران اطلاع رسانی نشده است.

گفتنی است پیش تر کیم بوخونسوف مربی سرشناس روسی پرتاب دیسک برای مذاکرات نهایی و بستن قرارداد جهت مربیگری احسان حدادی به محل کار فدراسیون آمد.

انتهای پیام/

ماجرای حضور مربیان آمریکایی دو و میدانی در کیش چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
اينام ديگه زيادي ناز ميكنن مگه ولاسكو و كيروش و بلاژ رو نديدن كه بمراتب از اونام مهمترن
آخرین اخبار