عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان نباید شائبه جابه‌جایی عمدی در تقویم سوال از وزیر کشور را در ذهن‌ها تثبیت کنند.

هیئت رئیسه در جریان رسیدگی به سوال از وزرا، جانبداری نمی‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به بخشی از سخنان محمود صادقی نماینده مردم تهران در جریان طرح سوال خود از وزیر کشور مبنی بر اینکه هیئت رئیسه مجلس عامدانه تاریخ طرح سوال وی را تغییر داده است، گفت: آقای صادقی اتهامی را متوجه هیئت رئیسه مجلس کرده است که من از آن جهت که در هیئت رئیسه مسئولیت بخش سوالات را بر عهده دارم، طبق ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی باید به آن پاسخ دهم.

وی با بیان اینکه آقای صادقی بهتر است انصاف را در قبال هیئت رئیسه به خرج دهیم، ادامه داد: کنداکتور مجلس ممکن است به جهت طرح‌های دوفوریتی تغییر کند، اما از سوی هیئت رئیسه مجلس عمدی مبنی بر جابه‌جایی در تقویم سوال شما از وزیر کشور وجود نداشته است.

وکیلی با تاکید بر اینکه شما این شائبه را در ذهن‌ها تثبیت نکنید، تصریح کرد: اگر امروز اصلاحات بودجه به صحن علنی می‌رسید، دستورکار تغییر می‌کرد، اما معنی آن این نیست که بنای هیئت رئیسه همیشه بر تغییر کنداکتور قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه در چارچوب آیین نامه فعالیت می‌کند و هیچ‌گونه جانبداری یا اهمال در مسیر جریان سوال نمایندگان از وزرا صورت نمی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار