رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: عملکرد تفتیان در دوی ۶۰ متر رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن جهان تحسین برانگیز بود.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی  در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب بردلی به عنوان مربی دوهای سرعتی تیم ملی بیان کرد: طبق برنامه قرار است بردلی روز سه‌شنبه به جزیره کیش بیاید و در آنجا مستقر شود.در صورتی که طرفین از نحوه همکاری با یکدیگر رضایت داشته باشند مدت قرارداد این مربی را تمدید خواهیم کرد.

او افزود: بردلی یک مربی تخصصی برای دوهای سرعت است که قرار است با علی خدیور و برخی دیگر از دوندگان دوهای سرعت کشورمان کار کند تا ورزشکاران مان بتوانند با تمرین زیر نظر این مربی به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات پیش رو دست یابند. همچنین او پس از مک ویلکینز دومین مربی آمریکایی است که به کشورمان سفر می کند و امیدوارم بتوانیم از حضور او در کشورمان برای پیشرفت دوومیدانی به نحو احسن استفاده کنیم.

کیهانی درباره عملکرد تفتیان در دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان گفت: عملکرد تفتیان در دوی 60 متر رقابت های دوومیدانی داخل سالن جهان تحسین برانگیز بود و این برای اولین بار بود که یک دونده ایرانی می توانست به فینال چنین رقابتی راه یابد. در مجموع عملکرد این دونده از نظر ما قابل قبول بود و کاری کرد کارستان.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه گفت: ما هیچ محدودیتی برای حضور ورزشکارانمان در بازی های آسیایی جاکارتا نداریم و هر کسی که شایستگی هایش را به اثبات برساند جزء نفرات اعزامی به جاکارتا خواهد بود.

او در پایان درمورد شرایط بانوان هم گفت: برای برخی از بانوان تیم ملی اردوهایی را در کیش تدارک دیده ایم و آنها زیر نظر مربیان شان در حال تمرین کردن هستند. یکی از برنامه های اصلی ما اینست که از بانوان ورزشکار حمایت کنیم تا آنها بتوانند در مسابقات پیش رو برای کشورمان مدال آوری کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره آخرین شرایط دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار