سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزییات جلسه امروز فراکسیون متبوع خود را تشریح کرد.

فتاح: کمک‌های مردمی به کمیته امداد 30 درصد افزایش یافته استسید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نشست امروز فراکسیون در پیش بودن سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور سیدپرویز فتاح برگزار شد و نمایندگان نقطه‌نظرات خود را در این نشست در رابطه با کمیته امداد مطرح کردند.

وی افزود: در این نشست نمایندگان خواستار ارتباط بیشتر کمیته امداد با نمایندگان مجلس، هدفمند کردن وام اشتغال مستمری‌بگیران کمیته امداد، عدم کاهش مستمری‌بگیران و توجه به مسکن نیازمندان شدند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در ادامه این جلسه آقای فتاح نکات بسیار مهمی را مطرح کرد و در گزارشی از عملکرد کمیته امداد گفت که این کمیته علاوه‌ بر پرداخت مستمری به مددجویان خود، 18 خدمت دیگر را به آنان ارائه می‌کند که پرداخت مستمری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد درحالیکه خدمات دیگری نیز به آنها ارائه می‌شود.

وی افزود: رئیس کمیته امداد عنوان کرد که کمیته امداد هزینه تحصیل 300 هزار دانش‌آموز و 70 هزار دانشجوی را پرداخت می‌کند و ساخت مسکن و تأمین بهداشت و درمان و رسیدگی به ایتام از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان و فقرا ست.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نشان کرد: همچنین فتاح گفت که در 11 ماه گذشته کمک‌رسانی به کمیته امداد از سوی مردم 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و پرداخت ها از واریز به صندوق تبدیل به واریز الکترونیکی شده است و این نشان می‌دهد مردم توجه بیشتری به حمایت از فقرا دارند.

نقوی حسینی بیان کرد: فتاح در پایان از همکاری مجلس و دولت با کمیته امداد تشکر کرد و مصوبات مجلس از بودجه امسال را خوب و مناسب دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار