مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: زمین چمن اروند خرمشهر زیر کشت رفته و با رفع مشکلات این ورزشگاه آماده فینال جام حذفی می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فینال جام حذفی فوتبال کشورمان درحالی قرار است 12 اردیبهشت در ورزشگاه اروند خرمشهر برگزار شود که حضور استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر در این بازی قطعی است و از میان استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل، یک تیم به دیدار نهایی می رسد.

مسابقه شاگردان عبدالله ویسی و دراگان اسکوچیچ، جمعه هفته جاری و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی با سعید فتاحی گفت و گو کردیم، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این باره بیان کرد؛ مشکل ورزشگاه خرمشهر، نامطلوب بودن چمن و نداشتن نور کافی بود که مسئولان در حال تلاش هستند این استادیوم را آماده برگزاری فینال جام حذفی کنند.

او افزود: نور ورزشگاه هم مشکل دارد و قرار است پس از رسیدگی به چمن، نور ورزشگاه هم تامین شود تا فینال جام حذفی را در اروند برگزار کنیم.

فتاحی در پایان گفت: همه مسئولان فدراسیون و اهالی خوزستان در حال تلاش هستند تا این ورزشگاه آماده میزبانی فینال جام حذفی شود و فکر می کنم این زمین آماده برگزاری است.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال تهران با شکست صنعت نفت آبادان به فینال رسید و از میان تیم های استقلال خوزستان و خونه به خونه هم، تیم دیگر دیدار نهایی جام حذفی مشخص می شود.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره زمین اروند خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار