شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۳۴.۳۸ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۳۵۴ واحدی رسید.

شاخص بورس به ارتفاع ۹۷ هزار واحد رسیدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۲.۳۵ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۴۲۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۵۴۰ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شتران، شپنا، همراه، شبندر، کگل با روند صعودی و نماد فولاد، خپارس با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۴۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۴۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد 2.92 واحدی به پله 97 هزار و 391 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 66 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شتران، همراه، پارسان، وغدیر، ومعادن، شبندر با روند صعودی و نماد خساپا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با یک واحد کاهش به پله یک هزار و 79 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 171 میلیون سهم طی 26 هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش 34.38 واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 34.38 واحدی به پله 97 هزار و 354 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 76 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد حکشتی، پارسان، وغدیر، شتران، شبندر، همراه با روند صعودی و نماد رمپنا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.10 واحد کاهش به پله ۱ هزار و 79 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 340 میلیون سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار