استاندار گلستان از راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با سرمایه گذاران گفت: تلاش داریم زیرساخت های لازم جهت فعالیت بخش خصوصی در گلستان را فراهم کنیم.

استاندار گلستان با سرمایه گذاران گلستانی که تعهد سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی در زمینه زنجیره تولید گوشت مرغ را دارند، دیدار کرد.

وی افزود: حضور سرمایه گذاران در استان ضامن رونق تولید، اشتغال پایدار و سر بلندی استان است و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هموارکنند.

استاندار گلستان ادامه داد: نگاه زنجیره ای در حوزه طیور و همچنین رقم سرمایه گذاری که انجام خواهد شد، نوید بخش آینده ای روشن را می دهد و امیدواریم این شرکت علاوه بر تامین امنیت غذایی داخلی و ایجاد اشتغال بتواند به توفقیات ارزشمندی در زمینه صادرات و ارائه محصولات به دیگر کشورها نیز دست یابد.

دکتر هاشمی گلستان را استانی با استعداد و ظرفیت بالا معرفی کرد و گفت: هر اندازه مسولان دستگاه های اجرایی استان بتوانند زیرساخت های لازم و مجوز های مورد نیاز را با سرعت بیشتری تامین نمایند، روند حضور سرمایه گذاران در استان تسریع خواهد شد.


انتهای پیام/ح

 

تولید گوش مرغ با سرمایه گذاری میلیاردی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.